23 Ağustos 2012 Perşembe

İlk video klibin çekimleri 1 eylül'de başlıycak. Bugün karar verdik. Yeni gitarım yurt dışından geldi. Elime aldım, kayıtsız kalmadı kendisi de. İyi anlaşıcaz belli. Dün akşam saat 6 dan gece 3'e kadar araba kullandım. Boynum, dolgusu kopan bir dişim ve kulağım ağrıdı bugün. Hepsinin üzerine bira sürdüm, 2 tanesi geçti, 1 tane de eklendi (evet mide). Esasen dışarıdan cismen içeriye gönderdiğin pek çok şeyin ilk durağı ve aramız iyi değil. Kalabalıklardan uzak durmak istediğim bir dönemimdeyim. Ne hoş ki albüm çıkarıyorum.
Kendime döndüğümde tüm benliğimle birlikte döndüğüm için, önüm açıksa ufuk çizgisi yok değilse duvar cam falan görüyorum. I-phone denen cihazı az evvel 52. defa düşürdüm. Bazen bişeyler kırıldığında - ama tamiri mümkün olmayacak şekilde- önce bakıyorum -eskiden mevcut olan endişem namevcut halde- ve bir şeyleri eksiltmenin gururunu yaşıyorum. Bu arada hal demişken bu kelimenin bu aralar çok işime yaradığını düşünüyorum ama midemin geçmesini umarak içtiğim son yudum nedeni ile düz uzanmalıyım.

http://www.youtube.com/watch?v=oSarZ7g1F-g&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder